Fråga

Nu blir man ju nyfiken. Har du ny pojkvän? Har du flyttat till lägenhet? Vilka nya hästar har rider du nu? :-)
 
 
Svar: Ny pojkvän har jag införskaffat svar ja! Ibland vänder livet fort och jag önskar väl att jag kunnat gjort det lite snyggare, väntar iaf några månader innan jag gick in i ett nytt förhållande.
Men han är iaf inte anledningen till varför jag lämnade Micke, mer än så behöver ni inte veta just nu! 
 
Flyttat och flyttat egentligen. Jag bor inte i lägenhet (ännu) men jag sover där och har halva mitt liv där.. 
 
 
Binge åkte igen förra veckan så just nu är det bara en travhäst som jag sköter bortifrån mina egna hästar och Cloe! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer alla nya hoppfilmer ut? som du skulle lägga ut :)

2015-10-06 @ 14:15:50
Postat av: Anonym

Vem är nya pojkvännen? Dör av nyfikenhet :-)
Hur går det på jobbet? Vad gör du där?
Hur ser tävlingsplanerna ut framöver?

2015-10-06 @ 14:51:50
Postat av: Anonym

Är Binge såld nu? Vart åkte han?

2015-10-06 @ 17:07:06
Postat av: Anonym

kommer film snart?

2015-10-15 @ 13:37:50
Postat av: Anonym

Vill se FILM!!!! Har du tävlat något på senaste tiden?

2015-10-19 @ 09:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0