Bästa vänner

3 dagar tog det sen blev vi bundisar, jag och lilla Sture. 
 
Efter att ha fräst så fort jag kommit inärheten så klättrar han nu uppe i famnen och kurrar som en galning, så att han skulle vara en vildkatt känns väl lite fel. Så antingen är det väl någon som saknar honom eller så är det någon som dumpat han. Med tanke på att han är så pass ung och inte har något halsband eller liknande så känns det nästan som att alternativ två är mest sannolikt. Om inte annat så kan jag väl hoppas på det så att han kan få stanna hos mig. Thihi ;) 
 
 
 Kanske skall meddela att jag lagt upp han på instagram och mamma har lagt upp han på någon borttappade katter sida och ingen har hört av sig ännu iaf så det är inte så att vi gömmer han liksom. Haha ☺ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om Sture är en Stura? ;)
Mor!

2015-10-27 @ 20:42:05
Postat av: Anonym

Är katten kvar och vad händer i ditt liv

2015-11-13 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0