Queen of borgörelse

Att skriva ett sms om en person och skicka dett till den personen man skrev om istället för den smset var tänkt till är något jag aldrig lyckats med förrens idag.. 
 
Dock var det väl egentligen inget hemskt men ändå väldigt pinsamt. 
 
Tanken var att smset skulle gå till min pojkvän som jobbar på samma jobb som jag själv. Där skrev jag något i stil med detta "kul att xxx ringde till xxx när jag inte orkade svara för att jag inte kunde hjälpa henne då alla som kunde hjälpa var i möte och jag orkade inte höra samma klagomål för 2000 gången från henne 😅😂" 
 
När man kommer på att man skrivit detta till fel person så kommer svettningarna och paniken. Hur fan gör jag nu? 
Läser igenom 15 ggr och inser att det egentligen inte var så farligt skrivet. Men ändå pinsamt. 
Detta problem som uppkommit idag som hon behövde hjälp med kan inte jag fixa, utan jag måste gå till andra och fråga om de kan fixa det åt henne. Detta problem uppkommer varje dag, därav orkade jag inte höra samma tjat idag också, så jag svarade inte, utan försökte istället få tag på någon som kunde göra detta... 
 
Så nu blir det väl kul att träffa henne i em... 😅
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy fan! Jag har själv gjort den tabben. Inte kul! 🙈

2015-11-25 @ 12:36:10
Postat av: Anonym

Inte roligt alls 😝

2015-11-25 @ 13:42:00
Postat av: Mamma!

Bortgörelse ska det väl vara?

Svar: Japp men min mobil vet inte hur man stavar det ordet!
Ronja Håkansson

2015-11-25 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0