Denna gång kanske.

Så många gånger som jag påbörjat ett inlägg på senaste tiden.. Men varje gång kommer något ivägen eller så kommer tanken "vem fan är intresserad av att läsa om mitt tråkiga liv egentligen?" upp och sen kommer jag av mig helt. 
 
Men nu kanske vi kan få ihop något trots allt. 
 
Vi kan börja med att gå igenom vad som hänt på senaste tiden.
 
- Katten Sture har flyttat hem till mor och far. Det visade sig också att det var en tjej. Hon gjorde även sitt första nr 2 i pappas säng.. 
 
- Jag och Anton var iväg över till Storstaden en helg och levde 5 stjärnigt på hotell Diplom. När jag kom hem hade jag 10 000 mindre på kontot. Hur det är möjligt vet jag inte eftersom jag knappt köpte något.. hmm 
 
- Anton fick hem sin Samsung s6 edge och då vart jag avundsjuk och beställde direkt en egen.. 
 
- Stina har debuterat Msv B:4 på ett bra sätt. Det tyckte dock inte domaren som föredrar låga, lata hästar och pickande sporrar istället för det jag utför på mina djur, detta var även anledningen till varför Quando fick underkänt på en La:3 utan missar... Men i klassen innan med en annan domare fick 68%.. Men jag är inte bitter.. 
 
- Quando tyckte igår att hans matte gått ovanligt bra på senaste tiden och haltat ovanligt lite, tydligen så tycker han väl inte om förändring så igår tog han tag i saken och tog sats och prickade min högerfot med all sin kraft. Precis innan hopplektionen. Två dagar innan hopptävling.. Min fot är blå, 3/5 tår har med största sannolikhet fått 1 eller 2 sprickor var i sig och mittentån har nog mer än bara sprickor i sig skall ni se. 
Så nu haltar jag. Precis som vanligt. Så Quando är nog nöjd, hans matte däremot är väl kanske lite mindre nöjd.. Jävla djur..
 
- Jag har nu fått fast anställning nu vilket innebär en liten förhöjning av lönen, så det är ju bra.
 
 
 
 
Det var väl typ dom två bilderna jag hade i min nya mobil. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är ju för söta båda två :D
Mor!

2015-11-13 @ 22:36:31
Postat av: Anonym

Söta de är!

2015-11-18 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0