Quando

 
Jag hade väl halvt bestämt mig för att sälja detta lilla odjur,  jag har haft en person som varit och provridigt och är intresserad av att köpa. Men tror ni inte att fanskapet till häst skött sig snudd på exemplariskt på senaste tiden då. Gått till omhoppning i de senaste 4 starterna och placerat sig i 3/4. 
På hoppträningarna utvecklas han från gång till gång och sist hoppade han till och med klokt med ryggen över de lite högre hindren,  han verkar även vilja göra rätt och verkar tycka det är väldigt kul nu. 
Så nu är jag osäker.. Han är, eller skulle iaf kunna bli, den perfekta hästen till mig. 
Men nu tänker jag iaf ge han minst året ut. Och om han fortsätter som han gjort nu så får han nog stanna kvar trots allt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick tävlingen för de andra?

2015-05-25 @ 08:45:07
Postat av: Anonym

Har du varit iväg ännu?

2015-06-16 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0