Kommentar+Svar

Sara

Grattis till jobbet! Vad ska du göra där? Sex dagar i veckan låter lite jobbigt 😊

 

Svar: Tack du! Min största uppgift är att planera in dagen för de som åker runt och installerar fiber hemma hos folk, 6 installeringar om dagen som skall ligga någorlunda nära varandra så att dom inte behöver åka runt hela Gotland på en dag, sen skall jag se till så att det finns någon hemma när dom kommer så att de blir insläppta osv. 

Så ja jag skall ringa till folk framför allt, jag, Ronja Håkansson som hatar att prata i telefon mest av allt på denna jord, haha, men det skall nog gå bra. ;) 

 

Egentligen skulle det stå 5 dagar, glömde bort att det bara var 7 dagar på en vecka och inte 8.. ;) Så det var bara en felskrivning av mig. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hinner du inte med annat än jobb nu? Hur går försäljning av hästarna?

2015-05-07 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0