Gubbstrutt

Castro sover såhär års minst en gång om dagen och minst 30min varje gång. Detta har han gjort så länge jag ägt honom, dock har det blivit lite oftare här ute på landet där det är lite lugnare och tryggare. 
 
Och när Castro sover så sover han tungt. Vet inte hur många gånger jag varit tvungen att väcka honom för att se om han lever över huvud taget. 
 
Idag satt jag mig bredvid honom när han låg upp med huvudet och la hans huvud i min famn, då bestämde han sig för att lägga sig ner på sidan så han tryckte ner mig med sitt huvud och totalsomnade. Han är bra underlig och alldeles alldeles uuunderbaar!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha åhhh, vilken störtskön farbror! :D

Svar: Haha ja han är ganska cool den där! ;)
Ronja Håkansson

2015-05-02 @ 20:00:10
URL: http://hippiesarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0