......

Dags att gå in i väggen och sjukskriva sig kanske?! 
 
Klockan ringer 5.30. 30 min senare står jag död i duschen, för att sen fixa iordning mig och raffsar ihop några fungerande kläder inför dagens kontorjobb. 
 
Ut till stallet för att mata och släppa ut djuren.
 
Jobb 8-17. Oftast längre dock.
 
Ut till stallet och sköta djuren, vilket är klart absolut tidigast 20, oftast kommer vi inte hem förrän 21-22 någongång. 
 
Vissa dagar åker jag ut till Östergarn vilket betyder en bilfärd på 40 min efter stallet är klart. 
 
Äta mat och sen i säng igen.
 
Det är inte mycket pauser i mitt liv just nu. Och eftersom jag inte tjänar något på att lägga tid på bloggen så prioriteras den väldigt lågt.
 
Men jag skall försöka att uppdatera lite mer. :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du matchar hindret ;) Väl genomtänkt där :)
Mor

2015-05-23 @ 07:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0