Ny vän?!

Har precis varit och införskaffat mig en ny mobil, denna gång blev det ingen iPhone utan istället en Samsung Alpha, så vi får väl se om han är en värdig ersättare för Ivan eller om jag kommer bli galen på han. Det första minuset är färgen, de hade nämligen bara en blå hemma så redan där skar det sig lite mellan oss, men jag kanske vänjer mig. Köpte dock ett svart skal för att dölja hans riktiga utseende och då kändes det direkt mycket bättre. Men dom säger ju att det är insidan som räknas, så vi får väl se hur vårt förhållande kommer sluta. Tror allt blir lättare när jag kommit på ett namn åt han. Hmm What to name that little bastard?! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Stuxberg

Döp honom till Berra haha!

2015-03-30 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0