Hemma igen

Nu ligger man här i sin egna säng igen, ganska skönt men lite för ensamt dock, man vänjer sig allt för snabbt med att alltid ha någon bredvid sig.. 
 
Men iaf så har jag haft det väldigt trevligt på min tur till vinterlandet. Bott tillsammans med tre pojkmän, så jag har levt ett litet New Girl liv kan man säga, så jag har minsann stortrivts skall ni veta, pojkarpojkarpojkar överallt!! Baramdamdamdam I'm lovin it! 
 
 
 
 
 
 
Mitt knä blir bättre och bättre, så nu kan jag röra mig helt okej, eller ja så länge jag inte går eller står eller ligger så går det helt okej iaf! Så jag känner mig oerhört taggad inför morgondagens dressyr tävling. Men 3 klasser borde jag klara av, Stina går i stort sätt av sig själv, så det är väl bara Älgen som blir lite jobbig eftersom henne måste man rida varje cm på, och jag är väldigt osäker på om jag kan använda mina skänkar. Men det blir nog bra skall ni se! Värre saker har man ju varit med om. 
 
 
Nej om man kanske skulle ta och försöka sussa lite nu kanske. Håll gärna tummarna för mig imorgon, mest pga att jag nog även skall upp på ett stycke Quando som jag hört ryktesvägar att han är helt fullständigt galen just nu. Så det blir ju kul. ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0