Fuck it!

Det går segt här just nu. Men det har sin lilla förklaring. För det första så har jag haft mycket att tänka på efter det att jag träffade Curt, hann åka förbi han på vägen hem vilket jag ångrar skarpt just nu. Vill inte gå in allt för mycket om det här men ja det är lite jobbigt just nu på den punkten. 
 
 
Sen idag har jag suttit på sjukhuset med Micke hela dagen då han fått diabetes. Så mycket tester har tagits och massa information har intagits, det är en jävla massa saker att tänka på och ja han kommer nog ha det ganska jobbigt ett tag framöver innan han fått in allt. Jävla skit fan.. Men som tur är så är han en väldigt stark person så han tar ganska lätt på det mesta, men ja jobbigt är det såklart. Världens absolut finaste människa! <3 
 
 
Men hästarna går helt okej, älgen var jätte fin på hopplektionen i tisdags, en riktig liten stjärna, så det känns bra inför i helgen. 
 
 
Nej nu skall jag sova, det är ju en dag imorn också.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick dressyrtävlingen i helgen?

2015-03-20 @ 04:42:48
Postat av: Anonym

Var är hjälmen?????
Mor!

2015-03-21 @ 07:16:34
Postat av: a

Bra det där med hjälmen! För någon som tyvärr verkar ha en del otur, borde det va ännu viktigare med hjälm!! Snälla, använd den, kan ju vara huvudet du slår i nästa gång

2015-03-28 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0