Duktig helt i onödan.

Kl 5 gick jag upp imorse, åkte till stallet och gjorde klart allt där och kom hem igen vid 13, ganska duktigt eller hur?! Hästarna var fina idag allehopan, Castro fick till och med hoppa lite vilket han verkade tycka var rysligt kul, sen höll jag också på att ramla av när vi skrittade runt åkern och det kom en kanin flygandes... Men det är en annan historia.
 
Det liiite drygt är att jag gick upp tidigt helt i onödan och nu sitter jag här med världens huvudvärk, för tredje dagen i rad, och med tanke på att jag måste göra om allting imorgon igen så lär jag få det då också, och inte går skiten bort efter ett antal värktabbletter heller, men det är som det är. 
 
Jag har två alternativ på vad denna huvudvärk kan bero på, antingen är det en hjärntumör som är lika stor som ja hjärnan, eller så beror den på brist av mat och dricka, jag är ingen expert på människokroppen men jag tror inte att den mår sådär jätte bra utan varken vätska eller mat på över 16h.. Dock är min kropp ganska van med denna behandling så den borde inte göra sånt uppror som den gör, visst har jag ofta ont i huvudet i vanliga fall, men det går alltid över efter två tabletter, eller fyra. Så just nu är jag nog faktikt mest inne på hjärntumör. 
 
 
Så jag känner mig taggad inför morgondagen, morgonmänniska som man är.. Haha 
 
Det mest tråkiga nu när vi tar sena båten itället är att jag tänkte vi kanske kunde ta en tur förbi Curts nya hem, jag har ju inte träffat han sen vi sålde honom för 3år sen och det hade varit väldigt kul att se hur han har det nu. Men eftersom vi kommer in ganska sent med båten och ännu senare förbi han så lär inte detta vara möjligt.. Men det kanske är lika bra med tanke på att jag antagligen kommer att bryta ihop så fort jag ser han. Min fina älskade lilla ponnyplutt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0