Det går bra nu.

Det jag oroade mig för innan vi åkte var att jag skulle skadamitt högerknä, något jag helt förträngt var att jag hade ett vänsterknä som också är skadbart. 
 
 
Igår var vi och åkte, såklart. Björn (Mickes bror) lyckades köra på mig så att jag ramlade och krossade axeln. I backen efter så skulle jag ge igen och körde framför honom, han stod typ still, så jag körde då över hans skidor och han ramlade, dock ramlade han över mig och rakt på mitt knä så det vek sig åt sidan och knakade till som satan. Så det slutade med att jag fick åka snöskoter hem och nu ligger jag här i soffan och ser på tv medans de andra är i backen. 
 
jag borde ha lärt mig vid detta tillfälle att jag aldrig skall ge igen, det slutar alltid med att jag skadar mig ännu mer. Men ja nu är det sönder är och antagligen så är väl knät bara kraftigt vrickat och/eller så är ledbanden utdragna. Igår gjorde det inte speciellt ont men det kändes "löst" och ostadigt och idag är det fruktansvärt stelt och lite svullet. Men jag kan gå-ish, och nästan böja och räta på det klokt. 
 
Det jobbiga är att jag skall tävla på söndag, dressyr som tur är, men ja hoppträning tisdag-onsdag känns mindre lyckat och ratt sätta igång en fullständigt galen Quando efter en veckas vila. Barbacka är ju såklart ett alternativ. 
 
Men som sagt, det går bra nu! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klantarsle

2015-03-13 @ 12:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0