Alltid, alltid, alltid i sista sekund.

Hur länge kan jag ha vetat att jag skulle till fjällen vecka 11 egentligen?! Jag har varit tillsammans med Micke i kanske 9 månader(?), han berättade för mig väldigt tidigt att han hyrde en stuga v 11 och om vi fortfarande var tillsammans så kunde jag få följa med om jag ville. Så ja i säkert 7-8 månader har jag vetat om detta. För 3 veckor sen kom jag på att jag har ett knä som inte klarar av typ något, igår beställde jag ett knäskydd, på fredag kl 07.30 åker vi från ön. Det är liiiite tajt om tid kanske. Men varför skall man ha bra framförhållning egentligen?! Nej jag lever mer för spänningen, går det eller går det inte, ja det får vi inte reda på förrens i allra sista sekund. Thihi det här blir kul. :) 
 
 
Såhär ser det ut, knäskyddens Lamborghini. Dyrt som guld, men förhoppningsvis värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0