Torsdag

Har tyvärr inte haft så mycket tid för denna del av mitt liv sen jag kom hem, och det ber jag om ursäkt för... 
 
Alla hästar fick tyvärr vila igår då jag var tvungen att hoppa in lite akut på jobbet. Men de har trots allt gått 5 dagar i rad så det var väl helt okej ändå. 
 
 
Idag är en seg dag. Alla hästar skall motioneras, det är snö ute, men inte tillräckligt mycket för att man kan pulsa med hästarna, utan just nu är det bara irriterande, ganska vackert om man sitter inne i värmen och tittar ut, men bara jobbigt kallt och äckligt om man går ut. Jag borde åka till stallet och rida hästarna medans det är ljust, men jag drar mig för det, varför valde jag denna sport? Varför valde jag att skaffa 6 hästar? Jo juste, jag älskar ju det här egentligen, men just nu känns det mer lockande att städa hela huset än att ta ett steg utanför dörren. Är det inte dags för sommar snart?! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0