Styckmord på Dahrve

Hej. Ronja Håkansson här, ja ni vet hon som driver denna vansinnigt framgångsrika blogg, hon som alltid ser till att handla precis rätt i alla situationer och som absolut inte har en hjärna som alltid ställer till det för henne, folk brukar kalla henne saker som stabil, smidig och framförallt så används ordet problemlösare rikligt. Det finns nog inget barn där ute som aldrig fått höra orden "kan du inte bara vara lite mer som Ronja?!" från sina föräldrar. Listan kan göras oändlig! 
 
 
Idag skulle jag byta kläder på en av skyltdockorna på jobbet. Hittade en perfekt matchande outfit, men det visade sig att byxorna var lite för tajta och dockan lite för bredbent. "Men det går ju att ta isär na" tänkte Ronja. "Bra idé där". Tänkt och gjort, allt gick snabbt och smidigt, midjan av, benen av, in i byxbenen och ihop med benen, sen kom problemet, att få tillbaka den där överkroppen på nederkroppen... Under 4 timmar kämpade jag, men nope det var helt omöjligt att få ihop den där satans gubben igen. Efter 4 h så var arbetsdagen slut. "Hmm hur fan gör jag nu då?!" Det kändes ju inte helt okej att lämna henne där på golvet, mitt i affären. 
"Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck vad pinsamt" 
 
Så jag tog henne, eller ja alla styckade delar av henne, bar in dom på kontoret och skrev en liten lapp så att mina arbetskamrater förstår vad som hänt. 
 
Tänk att jag kan vara så fruktansvärt kass ibland, jag vet inte riktigt om jag skall skratta eller gråta över mig själv och mina val. På något vis lyckas jag alltid skaffa mer arbete och problem när jag försöker göra något "smart". Haha usch 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0