Måndag

Två dagar kvar tills vi lämnar ön nu. Känner hur paniken över hur djuren kommer vara när jag kommer hem blir bara värre hela tiden. Varför skall man alltid få så dåligt samvete över de där djuren, varför kan man inte bara få längta till att få komma iväg istället för att oroa sig för hur det blir när man kommer hem igen, det är EN vecka, en vecka borde de klara sig utan större motion, men mina hästar är ju då inte som andras hästar tyvärr....
 
Iaf så har jag faktiskt packat lite idag, tyvärr märkte jag att alla mina skjorts är för små, av någon anledning så har min stjärt vuxit lite på senaste tiden så halva hänger numera utanför, inte så vackert kanske... Jaja det finns säkert några jeans som jag kan klippa sönder. 
 
 
Men ja tillbaka till hästarna, alla har idag fått sig en varsin tur i skogen. Castro skötte sig som ett litet jesusbarn idag också, pigg och glad men inte överdrivet.
Resterande hästar skötte sig också bra, men det är ju trots allt inget ovanligt.
 
 
Annars finns det väl inte mycket att berätta om dagen, förutom att jag varit nyttig och ätit en grape men sen har jag ätit glass, godis och druckit cola resterande del av dagen, undra om denna kost har något att göra med min plötsliga stjärtförstoring?! Hmm tål att tänkas på!
 
 
Justefan jag köpte ju en hel ask juleskum förut, det hade ju faktiskt inte suttit helt fel tillsammans med den sista colaslatten som ligger här fint bredvid mig... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0