Lördag

Hästar motionerade, Caprinha riden, Lillen sutten på, stallet skött, nötter inhandlade, pyjamasbyxorna på osvosv.
 
Just nu verkar det som att min kropp har gett upp, nu har den väl aldrig mått speciellt bra kanske, men efter att ha vilat från ridningen i en vecka och sen sätta sig upp och rida hårdpass på 6st samt hänga på Lillen på en dag fick min kropp att ge upp fullständigt, eller egentligen så är det väl de så kallade musklerna som fick sig en chock, allrahelst vänster vadmuskel, satan i gatan, trodde jag hade en propp där ett tag, men jag tror jag överlever denna döddom också... 
 
 
Annars då?! Jag har fått frågan om att ta hem en ny häst på försäljning, men eftersom stallet är fullt så vart det lite svårt. Dock har vi ju 4 boxar till som går att smälla upp, men det lär nog ta tid innan de kommer upp tyvärr... Så det var ju lite tråkigt. Men om någon har ett stall till mig som jag kan få gratis, helst med ridhus också, så är det ju bara att säga till!
 
 
Juste Castro skötte sig som en liten prins idag när jag tog en tur i skogen, pigg och glad men inget bock och bara lite sken... haha Gamla gamla gubben. :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0