Livstecken från Egypten

Jag lever fortfarande och är precis lika grön som jag var innan jjag åkte. tror minsann att solen inte har någon verkan på denna del av världen. Eller så är det kanske jag som inte har några pigment, vad vet jag. 
 
 
Igår tog vi en tripp till öknen, red kamel, körde fyrhjuling, såg på berg och stjärnor. Osvosv. Idag var tanken att vi skulle snorkla, vilket två utav oss också gjorde, själv fick man panik och klarade inte mer än 10m... 
Egentligen är jag oftast inte mesig när det gäller att prova nya saker, men det finns tre saker här i livet som jag har ganska svårt för och det är fiskar, få vatten över huvudet och hav, och ja när allt detta var på en och samma gång så blev det lite för mycket för lilla mig. Så först började jag andas lite för hårt och för mycket vilket gjorde det väldigt jobbigt att andas genom ett litet rör, sen tittade jag ner och såg då självklart världens största fisk vilket gjorde att jag fick ännu lite mer panik och började andas ännu lite mer samtidigt som jag fick en kallsup av världens saltaste vatten och då fick det helt enkelt vara nog. 
 
Men jag fick iaf se lite grann så det var ju kul. Fy fan.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0