Kommentar+Svar

Anonym

Vem tar hand om hästarna när du är borta?

 

Svar: De får väl klara sig själva, vi ställer bara ut en ensilagebal i varje hage så klarar dom nog sig fint, en vecka är ju ingenting, eller?! 

 

Nej kanske inte riktigt så, men eftersom pappa nu fick stanna hemma så har han automatiskt fått den stora äran att agera stallchef medans vi är borta. Sen skall även två av mammas vänninor kanske hjälpa till lite med att rida Stina och Älgen och kanske även mocka någon dag. 

 

Tyvärr så har vi inte kunnat hitta någon annan som kan rida resterande hästar, så jag får väl se om jag dör när jag kommer hem, både Quando och Castro blir mindre lugna av vila, och om jag skall vara helt ärlig så är dom båda redan ganska galna... 

 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0