Home, sweet home!

Nu är man som sagt hemma igen, hade nästan glömt bort hur jävla kallt det är i det här landet, man vill ju inte ens gå utanför dörren. Blä, usch, fy!
 
Fast det var trots allt ganska härligt att få komma hem till hästarna igen, eller ja jo det beror väl kanske på hur man ser det, visst var det underbart härligt att få träffa dom och pussa på dom igen, men efter att Castro bockat i trav och var allmänt superpigg på vår lugna "skrittur" så vet jag inte längre... Han var helt perfekt när jag lämnade honom, lagom pigg och äntligen som jag ville ha han, jag var ju nästan inte alls rädd när jag red ut på han längre. ;) 
Men ja igår förvandlades en lugn skrittur barbacka till en tur i alla gångarter med väldigt mycket bock och bus. Kan han inte bara förstå att han är 20år, han skall vara en snäll och säker gubbe ju... Haha 
 
 
Snart stängs min dator av, så jag hinner nog inte informera er mer nu, men det kommer, bilder osv också! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lill Hitler ;)
Mor

2015-01-29 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0