Hett tips

Nu gott folk, nu skall ni få ett väldigt bra köptips så att ni slipper känslan av ilande tår som hotar med att falla av vilken sekund som helst! 
 
Jag fick dessa värmesulor från Kjell och Company i julklapp av mina föräldrar vilka har räddat mina fötter från känseltappning de senaste dagarna. Helt klart en suverän liten grej. 
 
Jag går (och rider) alltid i gummistövlar såhär års (pga lathet) vilket är fruktansvärt kallt oavsätt hur mycket strumpor man trär på sig, men nu slipper jag faktiskt att frysa helt! 
 
Visst är det lite klumpigt med sladdarna och batterierna, men om man får dom att sitta klokt så är det en helt oslagber grej! 5/5 toasters helt klart! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0