2015

Nytt år-Nya möjligheter, eller ja det kan man ju hoppas på iaf.. Tänkte samma sak förra året, men det visade sig bli det segaste häståret hittills. ;) 
 
Som de flesta kanske sett så låste jag bloggen ett tag och anledningen till detta är för att jag hade ganska mycket annat att göra och då inte orkade ha dåligt samvete för att jag aldrig skrev här, osv. Men nu är jag tillbaka igen. 
 
Iår skall jag minsann försöka ta tag i mitt liv, jag vet inte på vilket sätt ännu men jag börjar nog med att skriva och skicka in ett CV till ett ställe som jag halvdrömt om att jobba på under ett tag. Jag lär ju inte få det, men det skadar väl aldrig att söka iaf. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0