Quando

 
 
Jag tycker om denna häst mer och mer. Men jag kan lugnt säga att han är den absolut svåraste hästen jag någonsin hoppat. Egentligen borde han vara lätt med tanke på hur välriden han är på marken osv osv, men när det kommer hinder framför så blir allt lite för roligt och matte lite för långsam för att lyckas hinna med hans bus. Men ryttaren är ganska lycklig och det verkar som att hästen är det också, så nu gäller det bara att vi skall lyckas komunicera lite bättre. För hoppa kan han den lilla busen, så när jag lär mig rida honom klokt så blir nog det här bra skall ni se. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur högt tränar du Quando och hur högt har du tävlat med Q? Älskar din blogg!

2015-02-06 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0