Kommentar+Svar

Anonym

Är hon fortfarande till salu och för hur mycket

 

Svar: Ja hon är fortfarande till salu. Dock så är hon inte ute på annons nu, men om rätt person kommer och betalar det vi vill ha för henne så säljs hon. Anledningen är att hon verkligen inte är min typ av häst och vi kommer nog aldrig bli något bra team tillsammans. Hon är jätte fin att rida, hoppar bra osv, men jag längtar sällan efter att rida eller hoppa henne, jag gör det bara för att jag måste typ. Svårt att förklara på ett bra sätt, men ja hon har ännu inte visat att hon är en häst för mig iaf. Jag vill ha hästen framför mig i en lite högre form och ett sug till hindren, jag vill känna hur hästen sätter sig på bakbenen och får tryck i bakbenen, Älgen är precis tvärt emot. Men sen så trodde jag väldigt lite på Quando ett bra tag också, så det kan ju bli bra tillslut, men ja än så länge så får jag ingen bra känsla med henne, jag känner mig mest kass och klumpig när jag rider henne. Men jag hoppas att vi kan bli bra tillsammans någon dag, det gör jag verkligen. Men som sagt så har jag inte fått den känslan ännu... 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0