Kommentar+Svar

Camilla

Vad kostade den sadeln och hur hittade du den? Letar ny sadel och vill ha en mer kvalitetssadel..

 

Svar: Jag hittade den på Hästnet och den kostade, ja alldeles för mycket för en arbetslös 22åring egentligen, men jag får väl tacka Quando som krossade mitt knä så att jag fick försäkringspengar att leva på.. Haha. Nej men om du söker på Equipe Special One på Hästnet så får du fram i vilken prisklass de ligger i, och det är väl mellan 20-25 tusen beroende på hur gamla och hur mkt använda de är. :) 

 

Dock är det ju alltid lite "osäkert" att handla på internet med tanke på alla idioter det finns där ute. Det är ju inte jätte kul att sätta in 20 000+ på ett konto och sen inte få något. Men det som är bra med begagnat är att man i stort sätt alltid får tillbaka det man betalt, vilket man inte får om man köper nytt, men där är det ju dock en större säkerhet att köpa nytt... 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0