Ibland så..

Igår var en bra dag, både Älgen och Quando var nämligen ruskigt fina på hoppträningen! 
 
Älgen var lite mer framåt och mycket bättre i handen och Quando, ja det hade väl varit omöjligt om han gick sämre än sist..., men han var faktiskt riktigt riktigt fin, så han höjde sig ganska rejält sen förra träningen, det var helt klart en av de bästa träningarna vi haft tillsammans. 
 
Det kan bero mycket på att han inte fått vila en enda dag sen förra träningen och sen har jag även dragit ner havren till hälften. Men ja nu känner jag mig iaf lite mer taggad inför helgens tävlingar och förhoppningsvis så kan jag få till samma känsla då som igår, det hade iaf varit på tiden isåfall! ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick tävlingen? Vilka hästar var med

2015-02-23 @ 10:27:22
Postat av: Anonym

Vad händer?

2015-02-24 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0