Fjällen

Den 6e Mars åker jag till fjällen med Mickael + folk. "Fan vad kul" Tänkte jag när Micke frågade för några månader sen om jag ville med "Om det är något som jag är naturbegåvning i så är det skidor". I 6an så åkte vi till fjällen med klassen och där fick jag "skäll" för att jag började i barnbacken där bara nybörjarna fick vara, jag hade aldrig åkt skidor förut. När jag var 16 så åkte jag och mor till USA och där körde jag skiten ur de svarta backarna. Så nu skall jag minsann imponera på han, ja Micke då! (Rykten säger att han ligger ner mer i backen än vad han står nämligen) 
 
men för två veckor sen så kom jag på att, ja juste alla dessa skidresor var innan jag totalmosade mitt knä och att allt som heter sidrörelser av knät är ganska smärtsamt nu för tiden, vilket gör att jag räknade ut att det här med slalom kanske inte är det bästa.. FuckFuckFuck. 
 
Så idag har jag letat knäskydd, då jag fick höra orden "Ja slalom är väl det sämsta för ditt knä" och "Annars kan du ju sitta nere i backen och dricka choklad". Och inget skydd hade dom som var tillräckligt stöttande. Men de var väldigt service minded så de lyckades nog finna ett skydd till mig på deras andra butik, så dit skall jag imorgon. Sen får jag väl packa ner alla morfin tabletter som vi har hemma, vilket faktiskt är några paket. Heh. Så jag skall fan visa att jag är grym trots allt!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Vilket fjäll ska ni till? Hur länge?

2015-02-25 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0