Det här med att ta hand om sin utrustning..

Har jag då aldrig varit speciellt bra på, eller jo de två första veckorna är jag oerhört skötsam och putsar dagligen, sen däremot, sen får utrustningen vara glad om den får skötsel till tävlingar, vilket om jag skall vara helt ärlig är ganska sällan jag "hinner" med.. 
 
Jag är en sån där person som är antingen eller, antingen skall allt vara kliniskt rent och hänga på rätt plats och så fort det blir fel så får jag panik, eller så är allt huller om buller, helst allt på golvet och oerhört skitigt, och pga att min ganska lata sida är den som oftast tar över så brukar mitt liv se ut som det senaste exemplet. Vilket skapar irritation bland folket omkring mig. But like I care! 
 
Iaf så åkte vi in till wrks Pay and Jump igår, och när jag tittade ner så såg jag två ljusgrå stövlar på mina fötter/ben, hmm köpte jag inte mörkbruna stövlar?! Well thats weird. 
Iaf så ansträngde jag mig och putsade dom för en gångs skull, och dom är faktiskt fortfarande mörkbruna som jag minns dom, men självklart så skulle jag ju då flyga i backen det första jag gör när jag kommer upp på hästen och nu är stövlarna lika grå igen. Så alltså var det helt i onödan, och kanske ett tecken från ovan att jag kanske inte skall hålla på med sånt skit, som pappa säger "Det går inte fortare för det", eller detta sa han på den tiden jag putsade ett träns i 
3h kvällen innan tävling. Han har inte sagt det på ett tag nu faktiskt.. Hmm... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick tävlingen?

2015-02-09 @ 14:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0