Castro vs Quando

Det här med att galoppera fort i skogen tycker nog Castro och Quando är ungefär lika kul. Båda springer fortare och fortare, har öronen spetsade, bockar lite när de får chansen osv osv osv. 
 
Jag kan nog säga att båda springer ungefär i samma hastighet, och det är en väldigt hög hastighet. Men varför sitter jag då och ler av glädje när jag sitter på 7åringen och gråter av rädsla när jag sitter på den som är 20? På något vis så känns det som att det borde vara tvärt om, med tanke på den yngre har ju trots allt kallblodigt kastat av mig och gjort köttfärs av mitt knä för sisådär 2.5 år sedan och den äldre har nog aldrig gett mig mer än ett blåmärke och några fläskläppar under vårt snart 6år långa förhållande. Men Jag tror, nu när jag tänkt efter lite, att det kan bero på att när jag säger prroo till den yngre så stannar han snällt med en gång medans den äldre spetsar öronen ännu mer och drar iväg ännu fortare. Kan ha något med det att göra, men jag vet inte riktigt... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0