Onsdag

Imorse var jag lat, eller egentligen inte jättelat eftersom jag ändå gjorde något medan jag var lat. Okej för att få er att förstå lite bättre så satt jag vid datorn hela förmiddagen och letade efter begagnade horseware täcken till mina djur. Alla mina regntäcken är paj, efter typ 10års hårt användande, och sen så antar jag (eller mest hoppas kanske) att Lillen har vuxit ur sina gamla täcken i 115cm. Heh
 
Det gick väl sådär....
 
Sen har jag klippt hårbollen Stina idag, med ruskigt dåliga skär så det tog sin lilla stund.. Men tillslut så blev hon jämn o mjuk o fin, så nu behöver jag inte skämmas över henne på tävlingen i helgen iaf, eller ja inte av den anledningen iaf!
 
Sen har Stina, Castro och Binge fått sig en varsin tur i skogen medan Q och Älg enbart fått gå i hagen. Men jag tror inte att de klagar. ;)
 
 
Snart kommer min kära fru hit så skall vi sen äta finmiddag på Max! Fint skall det vara, som man brukar säga!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarabear

Snyggt schabrak!!!! Och det var en väldigt lyxig middag med trevligt sällskap av kisstanten

2014-09-18 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0