Måndag

Idag har jag nog varit ganska duktig, om jag får säga det själv iaf. 

Fixade allt i stallet, mockning, vatten, hö, sopning osv, motionerade 3 hästar, varav 100% var väldigt fina, fixat hönät bort till stora hagen, fixat underlaget på banan lite mm, innan kl 2. Vilket när jag tänker efter kanske inte är superduktigt egentligen, men jävligt skönt att vara klar med allt ganska så tidigt iaf. 

Sen har jag även tagit en tur ut till Dahrve och fixat lite tråkigt till stallet, men även hämtat mina nya skär till klippmaskinen, så om det är någon som vill ha sin häst klippt så är det bara att höra av sig! ;)


Stina och Quando fick vila idag, de har ju gått ganska så hårt nu några dagar! 

Mer info om Binge kommer snart! Det är endel  som frågat om det och jag skall göra mig tid och skriva ihop något om det jag vet än så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0