Lever

Hästar, jobb, vänner, pojkvän och blogg går tydligen inte så bra ihop, all ledig tid man har går till la boyfriend, inte för att jag kan påstå att jag har speciellt mycket tid till att träffa han heller, men ja ni förstår. 
 
Men imorgon så åker han utomlands i två veckor så då kommer det bli en fin uppdatering här! 
 
Annars har väl inte speciellt mycket hänt, binge har blivit kollad av veterinär och han var fräsch och fin, Quando har börjat med sin egna lilla lek "vem kan riva mest bommar på en hoppträning/hopptävling" igen, han vinner varje gång, Castro är, ja Castro helt enkelt, att det kan finnas så mycket energi i en 19årig gubbhäst, Stina har satt världens vinterpäls och mina skär till klippmaskinen är på slipning, hästarna går fortfarande ute på nätterna vilket är helt underbart! Ja det är väl det jag kommer på såhär just nu! 
 
Resultat från helgens tävlingar kommer senare! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med den vita? Någon som är intresserad ännu? Har du börjat hoppa honom ännu?

2014-09-17 @ 08:50:46
Postat av: Julia

Älskar din blogg

Svar: Tack så mycket! :D
Ronja Håkansson

2014-09-17 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0