Kommentar+Svar

Anonym

Berätta mer om killen! :) Vem är han, var träffades ni, vad gör han osv. *nyfiken*

 

Svar: Finns väl inte jätte mycket att berätta kanske, han är blond, han är av samma årgång som mig själv, han har samma förtjusning för fula bilar som jag har för hästar, han har lyckats charma sönder min mormor så nu är hon alltid på hans sida, osv osv. 

 

Vi träffades på en förfest hemma hos Sara J, han och hans kompis pratade, av någon okänd anledning, om kroppshår, när då Mickael säger "Ah men jag har typ 3 hår på bröstet", så vänder sig lilla jag mot dom och utbrister, "Ja men jag har faktiskt 5 st, såattee!", och där föll Micke pladask, sjuk som han är. 

 

Han jobbar på Destination Gotland, nere i motorerna, så han jobbar varannan vecka, då han inte får gå av båten alls, och är ledig varannan. Så vi träffas inte så mycket, men det funkar det med. ;) 

 

Iaf så är han väldigt lätt att umgås med, han har samma humor som mig själv (vilket är ganska svårt att hitta) och vi har alltid väldigt kul tillsammans. Som Micke sa en gång "Om du var kille så hade vi varit bästa kompisar", och lite så är det nog faktiskt. Så ja jag hade nog lite tur när jag hittade denna man (pojke?). ;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen bild på honom? Eller han kanske inte vill vara med på bild? Hur gick det i helgen?

2014-09-10 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0