Kommentar+Svar

Anonym

Ska Älgen inte få tävla hoppning snart igen? Ska Quando inte få tävla dressyr snart igen? :-9

 

Svar: Älgen har ju varit skadad hela sommaren (klant i hagen) och är under igångsättning än så länge, så just nu skrittar vi bara ute i skogen, men så fort hon kommer igång igen så kommer hon snart ut på hoppbanorna igen. :)

 

 

 

Quando skall faktiskt tävla i helgen... Eftersom jag sagt ja till att vara med i dressyrlag och Stina inte fick vara med (pga att hon tävlat Msv) så är jag tvungen att damma av Sir BockaLot. Hur det skall gå vet jag inte, och jag är inte heller speciellt taggad på det. Men jag får göra mitt bästa och hoppas på att sur Q kan vara på bra humör och visa upp sin finaste sida. ;) 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0