Full rulle

Har haft fullt upp dagstid och somnat vid 20 död som en påkörd utter. Haha mitt kropp och huvud är inte van med sånna här ansträngningar. ;) 
 
Men hittills har det gått bra iaf. Alla hästar lever fortfarande, eller ja de gjorde iaf det när jag kvällsfodrade förut. 
 
Hästarna har varit fina att rida allehopan, förutom mina djävulsdjur, Älgen har hamnat i någon trotsålder, Quando är lat och tung och Stina är stel då hon gått lite mindre än vad hon brukar, har inte kunnat motionera djuren när jag jobbat i stan 3 dagar, nämligen, och det klarade hon då inte av. Men ja Strange hästarna är fina iaf. 
 
Imorgon är sista dagen för mig här ute. Så då skall så många hästar som möjligt ridas, 9st är väl rekordet hittills. Sen skall även stallet och huset fixas lite. osvosvosv. 
 
 
Nej nu skall jag trycka i mig massa nötter och sen försöka hålla mig vaken genom hela idol! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0