Duktig Binge

Igår fick Binge komma iväg och studsa lite på en Pay and Jump på WRK. Eftersom jag bara hoppat han klokt en gång så tog jag bara en liten runda på 70cm, mest för att se hur han beter sig på "tävling", eftesom han egentligen inte riktigt är tillräckligt igång för att "tävla" ännu, men jag kände att jag var tvungen att testa han en gång innan han får gå på riktig tävling den 15e.
 
Han skötte sig riktigt bra och var lugn hela tiden, i transporten, på framridningen, framhoppningen och framför allt inne på banan. Var ospänd, otittig och lyssnade bra på mig, och felfritt gick han också. Nemas problemas. 
 
Film kommer upp så fort jag lyckats fått upp den på youtube. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0