Torsdag

Dubbelpass på travet, en häst riden, två tömkörda och en hopptränad, ja det är väl typ det jag hunnit med idag, kanske inte låter mycket egentligen, men ja jag har väl varit igång från 7 till 20.30, så ja lite halvdöd är jag nog minsann just nu! ;) 

Morgondagen ser väl ungefär likadan ut, 4 hästar skall ridas, helst på morgonen innan jobb 13-18 på Dahrves, men ja annars får jag ta någon efter jobbet också. :) 


Sen är det sk helg för vanliga svennar, vilket det ioförsig är för mig också, men någon ledighet blir det dock inte, inte på lördagen iaf då jag skall hoppa 4 hästar, 8 klasser och sen utgång på kvällen, hur jag nu skall orka vara vaken hela natten efter att ha hoppat alla dessa hästar och klasser, det kommer säkerligen sluta med att jag somnar på förfesten. Haha but I'm gonna be there and thats what counts! ;) 



Min lilla gamla lyckliga man från dagens skogstur. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Ronja!

Tänkte bara säga att jag börjat blogga med några andra här på gryta, om du vill se lite mer om Curt och så, så kan du ju kika in :) grytaryttarna.blogg.se /Elin

2014-05-10 @ 19:36:35
URL: http://grytaryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0