What to do.

Fadern min har gett mig ridförbud, eller ja om jag rider själv då alltså, och sen åker han till fastlandet i typ 3 dagar och lämnar mig själv här hemma, hur tänkte han där? 


Ja som ni förstår så tycker jag själv att detta är väldigt överdrivet, visst är det lätt att det händer något, men ändå. Så nej detta kommer jag inte att hålla, men idag får de iaf vila eftersom det är otroligt omysigt väder. 

Dock vet jag inte riktigt när jag skall åka, om jag åker nu så kommer jag att vara klar med allt vid 16 och det är ju lite tidigt att ta in djuren. Men vad skall jag höra fram tills dess? Går hela tiden runt med en orokänsla att Castro skall råka sparka Lillen. Så jag vill bara åka ut och se hur han mår. Det var lite enklare när man bodde där ute.. Usch vilken oro dessa djur skall ge en. 


Min nya kompis som jag träffade igår, ni förstår inte hur liten o söt han var, typ max 70-80cm, och när man sa "Hej" eller "Goddag" så lyfte han upp ena frambenet och hälsade. Behöver jag säga att jag dog?! James tror jag han hette! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med din mamma? Är benet brutet så hon måste gipsa och ha kryckor? Tar det flera månader innan hon är bra? Fick hon åka ambulans? Kunde hon komma av den hästen hon red själv? Vad händer med dina inplanerade tävlingar nu? Ska du motionera alla djur själv från och med nu? Många frågor :-)

2014-03-25 @ 15:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0