Resultat Älg

Idag har jag suttit på väldigt fina hästar, och tro det eller ej så har även jag skött mig ganska bra faktiskt. Det ni, det händer inte varje dag inte! ;) hih. Caprinhas resultat skriver jag om senare då jag måste åka ut och rida resterande två hästar innan det blir mörkt! :) 
 
 
Älgen
 
TävlingsDebut 90cm: På framridningen gick det väl helt okej, hon var väldigt okomlicerad och avslappnad och gjorde allt jag bad henne om. Hoppade kanske inte jätte roligt, men med bra bjudning och fokus iaf. 
 
Även inne på banan så var hon otroligt avslappnad och tittade inte ens på allt bredvid hindren, vilket hon gjort tidigare på "tävling". Utan hon var väldigt fokuserad på vad hon skulle göra och gjorde istortsätt allt perfekt! Så jävla cool! 
 
Här hoppade hon lite bättre och öppnade upp väldigt fint bak på alla hinder, och det kändes för en gång skull väldigt lätt. Sen blir det ju lite undertempo, någon korsgalopp och lite avbrott till trav för att fixa galoppen, men det var ändå väldigt lindrigt om man tänker på hur det brukar kunna vara! Iaf så gick hon runt banan felfritt och fick sitt första resultat på tdb, och även sin första riktiga rosett. Duktiga duktiga Älgen! 0 Fel. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hon är fruktansvärt fin på denna bilden! Blir spännande att följa utvecklingen hos henne tror jag :)

2014-03-16 @ 18:32:12
Postat av: Fia

Åh va ni e duktiga! <3

2014-03-16 @ 19:16:54
Postat av: a

Väldigt fin bild, vilken skillnad det är....

2014-03-17 @ 11:05:40
Postat av: a

Kom förresten på:) vad tycker du om tränset du köpte från PS of Sweden, Var det revolution det hette??

2014-03-17 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0