Pass nr 2

Stina och Castro fick som sagt ett varsitt galoppjobb. Först var jag lite orolig förr Herr C då han var så lugn och lydig, inte likt honom, men ja jag behövde inte oroa mig länge, för efter en omgång fram och tillbaka så gick det minsann satfläskigt fort. Ja sista vändan hemåt så var jag inte helt säker på att jag skulle få stopp på han faktiskt, knäppaknäppa häst! Heh. ;) 



Quando och Älgen fick sen en liten kortare tur. Quando är ju allmänt töntig och rycker till för allt och ingenting i vanliga fall, så då kan ni ju tänka er hur hann höll på idag när han vilat i typ en vecka. Att jag inte fick en hjärtattack är helt otroligt. Men ja förutom alla ryck så var han riktigt fin! Han är ju ganska mysig min lilla dampbrunis! ;) 




Sist för dagen var hopplektion på Caprinha. Även idag gick det bra. Jag vill dock ha lite mer bjudning på henne ur sväng, men det kommer nog snart, för varje träning blir det bättre och bättre iaf! Hon är fin den där och jävlar vilken kraft hon kan få i sina språng ibland, lilla jag flyger som en vante där uppe!  Film på henne från helgen kommer snart upp också! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0