Onsdag

Idag lär det inte bli mycket uppdatering på denna blogg tyvärr. Anledningen är Osteopat och sen jobb till 18. Men ja efter det skall jag väl försöka att skriva ihop något bra till er, trots att jag kommer att vara dö trött vilket man blir efter Osteopaten. ;) 
 
Mamma och pappa kommer att ta hand om djuren idag också, ilket innebär att ungdjuren får vila och gamlingarna lär få en varsin skogstur. Vad skulle jag göra utan mina päron egentligen? 
 
 
Juste fadern min pratade med dom på verkstaden om att typa ner Larven till B-kortsbil, vilket de inte trodde skulle vara några problem, så snart kanske jag kan köra runt på mina djur själv. Det hade ju underlättat ganska mycket! :)
 
 
Nej om jag skulle ta och hoppa in i duschen kanske. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0