Nej om man skulle ta och sluta med hästar kanske..

Heh, ja precis så känner jag för tillfället. Jag har två helt underbart fina unghästar, men kan jag rida dom då? Nejnej, här sitter man bara och förstör. 
 
Älgen hoppar allt hur jävla fint som helst, visst överhoppar hon sig lite, men jag tror inte det har något att göra med osäkerhet eller liknande, då hon aldrig har tvekat på ett hinder (pepparpeppar), utan hon har nog bara hittat någon kraft i sina bakben och tycker det är jävligt kul! Totalt otittig är hon också och hur du än lägger henne på hindret, ja du kan lika gärna ta hindret bakochfram och utochin, hon hoppar det ändå, och klarar det hur fint som helst utan att varit i någon bom mirakulöst nog. Visst överdriver jag väl kanske litelite, men fan vilken häst hon börjar blir. 
 
Men vad gör hon där uppe då, ja inte fasen verkar hon göra något rätt iaf, fy vad hemskt jag rider nu för tiden, obalanserad, sitter framme vid öronen, kommer fel på varje hinder, och flänger runt som en jävla dåre. 
 
Jag skall helt enkelt hålla mig till att bara tävla Castro lite då och då, för det verkar jag klara av helt ok, då kan jag känna mig lite duktig igen, men att hoppträna dom där små, fasen vad svårt jag har för det. Bläää. Så ja om det finns någon där ute som vill ha två fina unghästar så kom och rädda dom snarast annars lär dom snart vara fullkomligt förstörda. ;P Nejdå så hemskt kanske det inte är, men nej inte är självförtroendet på topp för tillfället nej, men svackor har man haft förut och alltid kommit ur dom, så någongång i framtiden så kanske jag kan komma tillbaka till att rida fint och få känna mig lite halvduktig igen. 
 
 
Du och jag Castro! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skitsnack du rider super!!!:-) ibland har man dåligare dagar ! Dumt och tråkigt men sant!😘

Svar: <3<3<3<3
Ronja Håkansson

2014-03-11 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0