Min man!

Här kommer en liten filmsnutt på Castro från Västerås, dock bara från två klasser då den första verkar ha försvunnit. Iaf så på första filmen (vilket egentligen är sista klassen) så blir han arg på mig då jag klantade mig och lade han lite när på en oxer så att han rev den och eftersom jag redan klantat mig endel den helgen så sa han "tack och hej, nu har du fått tillräckligt många chanser matte". Heh 
 
Andra klippet gick det lite bättre, dock kanske jag inte rider allt för bra, vilket är en blandning mellan ringrostighet och pga regn och kyla så hade mitt knä sagt upp sig så i varje landning så kändes det som att det gick av igen och då är det ganska svårt att koncentrera sig klokt. Men fy satan vad fint han hoppade! Flög över varje hinder och var bara i andra kombinationen där jag tryckte på för mycket eftersom vi inte räckte fram i kombinationen i klassen innan. Men ja han är min Gud, kommer nog aldrig att kunna hitta en sån häst som han igen! Bästa! <3 
 
 
Sen så tappade han ganska mycket under denna resa, som ni kanske ser på hans överlinje. Innan vi åkte så var han verkligen ovanligt rund och jag var verkligen stolt över hur han såg ut, nu kan jag inte riktigt påstå samma sak. Men med ändrat foder osv så hoppas jag att han får tillbaka sin rundhet snart igen. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen film från löshoppningen?

2014-03-20 @ 13:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0