Min lilla ponny!

Har ni sett nå sötare någongång eller? Dör lite, lilla Lurv ponnyn! 
 
 
 
 
 
 
Tvingade mor min att komma ut och fotografera mig och Stina igår när vi tog ett litet dressyrpass på ängen, dock är min mamma inte den mest tekniska (se tex bilden nedanför) och sen var det inte mycket batteri kvar i kameran, så ja det blev inte speciellt många bra kort, men några lite halvbra iaf. Men ja många såg ut som denna här nedanför, på typ 5st var det inte ens en häst med på bild.. Heh. (men hon försöker ju iaf!) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Vacker natur ju ;)

2014-03-07 @ 23:11:44
Postat av: Marie

Vad jag tycker det är synd att du inte har hjälm, säker många barn och ungdomar som läser din blogg:(

2014-03-08 @ 07:59:06
Postat av: Anonym

Sorry det var mitt fel :( Jag som gick ut med Stina när hon longerade Quando jag glömde ta med den Sorry!

2014-03-08 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0