Min fina Älg.

Jag har sagt det förut men jag säger det faktiskt igen, hon är fantastisk den där lilla Älgen. Hon har så svårt för allt, och jag gör inte saken lättare för henne, men ändå försöker hon alltid alltid att göra rätt! 


Sitter nu i Larven på väg hem från hoppträning för Johan Spetz, stolt som en tupp över min häst, inte mig själv dock men som sagt detta med unghästridning är inget jag är proffs på. Och trötta blev vi, båda två. 

Egentligen var tanken att hon skulle ta passet imorgon också, men jag är så rädd för att pressa henne för mycket så det blir nog Q som får hoppa in imorgon, hur nu det skall gå eftersom han är ju inte mycket riden på sista tiden. Men ett galoppjobb idag så blir det kanske bra till imorgon. Vi får hoppas så iaf. ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0