Kommentar+Svar

Anonym

Vem/vilka av dina hästar kommer du aldrig kunna sälja? 

 

 

Svar: Den jag vet helt säkert att han aldrig kommer byta hem igen är Castro. Han kommer att få bo hos mig tills han tar sitt sista andetag. Känns taskigt att låta han börja om med någon ny igen samtidigt som han har lyckats nästla sig in djupt i mitt lilla hjärta, så att sälja han skulle jag aldrig klara av! ;) 

 

Sen finns det nog en stor risk att lilla Stina kommer möta samma öde som Castro. Hon har ju varit till salu väldigt många gånger och varje gång när någon skall komma och provrida så har något hänt, och med tanke på vad hon varit med om under sin livstid hos oss och så är hon ganska speciell att rida osv så vill vi inte riskera att hon skall bli en vandringspokal, vilket nog lätt skulle hända om hon såldes till någon ponnyryttare. Sen är hon ju trots allt mammas häst och de två trivs väldigt bra med varandra och mamma har ju inte några tävlingsambitioner eller liknande så då är Stina en perfekt häst för henne. :) 

 

Sen har jag väl en liten känsla att Lillgrabben kommer bli väldigt svår för mig att sälja. Jag får ju då lite för mycket känslor för mina hästar om vi säger så. heh Men ja han lär ju också bli en liten ponny, så vi får se hur hans framtid blir, kanske att han kommer få vara kvar, men ridas av någon yngre. Men nej inte kommer det vara lätt att sälja han om den dagen kommer. 

 

Quando och Älgen är det lite annorlunda med, självklart tycker jag om dom väldigt mycket, men om det visar sig att dom två inte är det jag sökte så hamnar de nog ute på annons, dock är det långt tills dess som det ser ut nu iaf. :) 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0