Kommentar+Svar

Anonym

Har kikat på sådana stövlar men inte vågat köpa ännu. Vad tycker du om dem? :) 
Fina bilder!

 

Svar: Jag har nästan bara positivt att säga om dessa stövlar faktiskt! De är väldigt mjuka och sköna, samt ger helt okej grepp. Jag är fruktansvärt dålig på att ta sköta om mina stövlar (nu pratar vi ren misshandel av ett par läderstövlar) och har väl kanske putsat dom klokt 2-3ggr sen jag köpte dom, vilket var ganska länge sen. Och med tanke på detta så är de ytterstytterst lite slitna. 

 

Och om man tänker på hur mina Tretorn för 5000:- såg ut efter 10 användningar (tårna helt uppslitna i färgen, snören sönder osvosv) så är det enormt bra kvalite på dessa som kostar hälften så mycket, när man putsar upp dom klokt så ser de nästan nya ut fortfarande (gjorde det precis för att ni skulle få klok bild på hur de ser ut nu). 

 

Sen beställde jag ett par som var kanske en storlek för stora, så på mig sitter de inte speciellt tajt i vaden, men jag har tänkt att lämna in dom någonstans och se om man kan sy in dom lite då jag tycker att mina ben ser lite småfeta ut i dom. Jag vill att de skall sitta slimmade mot mina ben. 

 

Men ja om man köper rätt storlek så kan jag verkligen rekomendera dessa stövlar! Rikitgt sköna, riktigt snygga och bra kvalite! Finns att köpa på Dahrve! Så kom och köp! ;) 

 

 
 
Såhär ser de alltså ut idag efter att ha blivit putsade med Yes diskmedel. heh. La upp bilder på de ställen där de är mest slitna, alltså på insidan av vaden och framme på tån, men som ni ser så är det inte mycket slitna med tanke på vad de fått uppleva under dessa månader. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0