Igår.

Igår fick Älg och Liten häst komma ut på en 30 min promenad. Älg skötte sig perfekt, men den där Lilla vet jag inte riktigt om jag kan säga samma sak om, jo sista biten på hemvägen var han lugn och fin och gick bredvid mig och hoppade över diket ner till gården utan problem. ;)



Sen fick gamlingarna komma ut på långtur, eller egentligen tar den faktiskt inte så lång tid men man rider en lång väg iaf, säkerligen 1mil totalt! Vi red samma tur som Quando fick gå dagen innan, alltså järnvägen fram och tillbaka. :) 

Det är bra när man kommer till nya ställen med Castro, han vågar nämligen inte galoppera lika fort då han måste titta på allt, väldigt skönt för mig där uppe. ;) 


Och Quando gick ju hopplektion igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0