Här händer det grejer.

Statistiken skjuter i höjd idag, och vad kan det bero på tro? Heh. Nej bättre förklaring på vad jag tycker och tänker kommer senare. 


Iaf så fick Älgen ett tömkörningspass på ängen idag. Hon jobbade väldigt fint och även galoppen gick mycket bra idag. Det tar sig som man brukar säga! ;) 


Sen åkte vi till ridhus med gamlingarna där mor min red Stina och jag Castro. Till en början kändes det inte jätte bra, jag fick inte till någon bra ridning, ibland känner jag mig som en nybörjare när jag rider han, svårt att förklara men så är det iaf. ;) men ja efter ett tag så släppte det och då gick det istället väldigt bra, gudars så fin han var! 
Tränade lite förvänd galopp och sen skuttade vi över en liten bomserie på volt, vilket gick mycket fint. Åh underbara Castro! 

Stina såg också väldigt fin ut!! 


Bildsköna Älgen-redo för tävling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0